شهر سرگرمی

شهر سرگرمی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شهریار (نی محزون)

 

نی محزون

 

امشب   ای  ماه به  درد دل من تسکینی      اخر  ای  ماه  تو  همدرد  من  مسکینی


کاهش جان   تو من دارم و  من  می دانم      که تو از دوری خورشید چه ها می بینی


تو هم  ای بادیه پیمای  محبت  چون   من      سر   راحت   ننهادی   به   سر   بالینی


هر شب از حسرت ماهی من و یک دامن اشک      تو  هم  ای  دامن  مهتاب  پر  از  پروینی


همه در چشمه ی مهتاب غم از  دل شویند      امشب ای مه تو هم از طالع من
  غمگینی


من  مگر   طالع   خود   در  تو  توانم  دیدن      که   تو  ام  اینه  ی  بخت    غبار  اگینی


نی  محزون   مگر   از   تربت   فرهاد دمید      که  کند  شکوه  ز هجران  لب  شیرینی


تو چنین خانه کن و دل شکن ای باد  خزان      گر خود  انصاف  کنی  مستحق   نفرینی


کی بر این کلبه ی طوفان زده سر خواهی       ای    پرستو    که   پیام  اور   فروردینی


شهریارا     اگر      ایین    محبت     باشد       چه حیاتی  و  چه  دنیای  بهشت  ایینی

 

 



نظرات شما عزیزان:

پسر آزاد
ساعت14:52---18 اسفند 1389
درود

امشب اي ماه! به درد دل من تسكيني

آخـر اي مـاه! تو هـمـدرد مـن مـسكيني

اين شعر شهريار رو خيلي وقته كه حفظم. ممنون به خاطر بلاگ زيبا و پر محتوايي كه ايجاد كردي. اگه خواستي به دفتر شعر منم يه سر بزن.

موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: طاهر تاريخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:شهریار,نی محزون, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

SHAHRESARGARMY@YAHOO.COM

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

راههای جاویدان شدن

© All Rights Reserved to ahooramazda.LoxBlog.Com | Template By: شهر سرگرمی